Konkurenci zainwestują we współpracę z TP SA
Lider rynku traci klientów. Ponad 300 mln zł chcą wydać operatorzy na inwestycje w centrale TP. Pozwoli im to na dostęp do ok. 5 mln potencjalnych abonentów
Od roku konkurenci mogą na dużą skalę obsługiwać klientów Telekomunikacji Polskiej. Do tej pory odebrali narodowemu operatorowi przeszło 100 tys. klientów usług internetowych i ponad 500 tys. klientów płacących abonament telefoniczny. Kosztowało ich to ok. 20 – 35 mln zł. Ale to dopiero początek masowych wydatków.
Prawdziwe inwestycje zaczną się wtedy, gdy operatorzy zaczną dzierżawić linie abonenckie od TP (tzw. uwolnienie pętli lokalnej), dzięki czemu wzrosną ich marże i możliwość wprowadzania nowej oferty.
– Dzisiaj mamy dostęp do kilku central, czyli około 100 tys. linii telefonicznych....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta