Promują odzież czy szydzą z dziewictwa
Jest 69 sposobów na zachowanie dziewictwa – to hasło kampanii odzieży marki House. – Reklama wyśmiewa Pana Boga – twierdzą katolicy i ślą protesty
W wielu miastach na billboardach pojawiły się zdjęcia dziewczyny i chłopaka w rozmodlonych pozach, z różańcami w ręku i napisem „Strzeż mnie ojcze”. Na innych ci sami bohaterowie zostali sfotografowani w wyzywających, erotycznych pozach. W internetowej reklamie dziewczyna pyta: „Znam 69 sposobów na uchronienie dziewictwa – a ty?”. Autorzy reklamy zachęcają młodych: „Masz prawo mocno się kochać i pozostać dziewicą”.
– Kampania trwa już od miesiąca, a zaczęła się na stronie www.virginity.pl, gdzie wybraliśmy Superdziewicę i Superprawiczka. Złożyliśmy też w Sejmie projekt ustawy promującej dziewictwo – mówi Rafał Sajewicz, PR manager...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta