Kontrakty zdobywa się wysoką jakością i niską ceną
Marki własne są dla firm spożywczych szansą na zwiększenie obrotów. Muszą one jednak uważać, aby nie uzależnić się od największych klientów
– Umowa z siecią handlową na dostarczanie marek własnych gwarantuje znaczne zwiększenie skali produkcji. Dzięki temu z jednej strony wzrastają obroty, a z drugiej obniżają się jednostkowe koszty produkcji – mówi Krzysztof Rubak, wiceprezes giełdowej spółki Makarony Polskie.
Szansę na współpracę z największymi sieciami mają nie tylko koncerny. – Wiele niewielkich firm rosło wraz z nami, unowocześniając linie produkcyjne i poszerzając ofertę. Dzięki temu dalej z nimi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta