Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kontrakty zdobywa się wysoką jakością i niską ceną

29 maja 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska Piotr Mazurkiewicz

Marki własne są dla firm spożywczych szansą na zwiększenie obrotów. Muszą one jednak uważać, aby nie uzależnić się od największych klientów

– Umowa z siecią handlową na dostarczanie marek własnych gwarantuje znaczne zwiększenie skali produkcji. Dzięki temu z jednej strony wzrastają obroty, a z drugiej obniżają się jednostkowe koszty produkcji – mówi Krzysztof Rubak, wiceprezes giełdowej spółki Makarony Polskie.

Szansę na współpracę z największymi sieciami mają nie tylko koncerny. – Wiele niewielkich firm rosło wraz z nami, unowocześniając linie produkcyjne i poszerzając ofertę. Dzięki temu dalej z nimi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8331

Spis treści
Zamów abonament