Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gry wideo – nowa nisza na rynku reklamy

29 maja 2009 | Ekonomia | t.bo.

Wydatki na reklamę w grach wideo rosną. W 2014 r. mają one wynieść równy miliard dolarów i będą stanowić 1,5 proc. globalnego rynku reklamy – przewidują firmy badawcze Screen Digest i Group M

Według Vincenta Letanga z Screen Digest reklama w grach (zwana także in-game advertising) pozwala na skuteczniejsze dotarcie do konsumentów niż np. reklama w serwisach społecznościowych. Dzieje się tak między innymi dlatego, że reklamy w grach przyciągają znacznie większą uwagę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8331

Spis treści
Zamów abonament