Gry wideo – nowa nisza na rynku reklamy
Wydatki na reklamę w grach wideo rosną. W 2014 r. mają one wynieść równy miliard dolarów i będą stanowić 1,5 proc. globalnego rynku reklamy – przewidują firmy badawcze Screen Digest i Group M
Według Vincenta Letanga z Screen Digest reklama w grach (zwana także in-game advertising) pozwala na skuteczniejsze dotarcie do konsumentów niż np. reklama w serwisach społecznościowych. Dzieje się tak między innymi dlatego, że reklamy w grach przyciągają znacznie większą uwagę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta