Promocje zapełniają samoloty
Nie ma dnia, aby kolejna linia lotnicza nie ogłaszała promocji czy obniżki cen biletów. Najwięcej pustych miejsc jest w klasie pierwszej i biznes
Największe promocje dotyczą głównie klas wyższych. Gdy Polskie Linie Lotnicze LOT proponują 50-procentowy rabat przy wykupie biletu dla osoby towarzyszącej niezależnie od klasy i trasy, British Airways w ogłoszeniach w londyńskim „The Timesie” w klasie biznes proponuje dwa bilety w cenie jednego. Austrian Airlines kusi polskich pasażerów przelotami w klasie biznes do Waszyngtonu, Nowego Jorku, Delhi i Pekinu za 5999 złotych. W przypadku Pekinu jest to cena niższa od normalnej taryfy o ponad połowę.
Niemiecka Lufthansa kilka dni tremu rozpoczęła akcję promocyjną, w której dzieci płacą do 80 proc. mniej, niż wynosi pełna cena biletu. Pozostałe ok. 20 proc. to podatki i opłaty lotniskowe, które i tak pasażer musi zapłacić. LOT proponuje rodzicom z dziećmi podobne rozwiązanie.
Jednak na prawdziwą wojnę cenową nasz narodowy przewoźnik poszedł w przewozach europejskich. Przy rezerwacji z odpowiednim wyprzedzeniem można...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta