Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizyjny zamach na dobranockę

22 maja 2009 | Kraj | Sebastian Kucharski Jarosław Stróżyk
Wieczorne bajki w TVP ogląda codziennie średnio pół miliona dzieci. Tak liczna widownia to łakomy kąsek dla komercyjnych stacji
autor zdjęcia: Bartek Sadowski
źródło: Fotorzepa
Wieczorne bajki w TVP ogląda codziennie średnio pół miliona dzieci. Tak liczna widownia to łakomy kąsek dla komercyjnych stacji

Stacje walczą o dzieci. Komercyjne telewizje zaczynają nadawać bajki w porze emitowanej od pół wieku wieczorynki w TVP 1. Czy uda im się przejąć młodych widzów?

– Sama wychowałam się na wieczorynkach i dzisiaj się cieszę, że moje dzieci tak chętnie je oglądają – mówi „Rz” Maria Janicka z Warszawy, mama ośmioletniego syna i sześcioletniej córki. – Zdarza nam się obejrzeć też jakąś bajkę na DVD czy pójść do kina, ale wieczorynka to podstawa.

– Dzięki temu, że jest zawsze o stałej porze, mogę tak ułożyć sobie dzień, żeby obejrzeć ją z córką. Wspólne oglądanie „Smerfów” czy „Gumisiów” to jedna z najprzyjemniejszych chwil w ciągu dnia – mówi Łukasz Andrzejewski z Poznania, ojciec sześcioletniej Klaudii.

Siła przyzwyczajenia

Punktualnie o 19 przed telewizorami w całym kraju zasiada dziś średnio ponad pół miliona dzieci w wieku od czterech do 15 lat. Wśród dzieci do dziewiątego roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8324

Spis treści
Zamów abonament